mnii... kelaan liikaa... taas ihan liikaa... no mut siitähän onkin jo ehkä päivä kun viimeeks porasin... en kai eilen sittenkään, ihmeiden aika ei ole.

Tajusin just et kuinka helposti sitä menettää ihmisiä. Sydän lyö kahtasataa.

Olisko paperipussia.?

mietin viime kesää. meil oli kivaa, mitä nyt aina peruskänniporaukset.. oli aina joku kuka kuunteli. Yleensä se oli Satu. tai sitte se yks... kenestä en puhu. tyhmää.

On kai mun "heikkous" et huolehdin niin paljon muista. Mut esim. juhannuksena. " Juhannusaattoon päätty yhen nuoren elämä, me oltii parhait frendei. KERRO MULLE MIKS HYVIST HETKIST TULEE NIIN VARHAIN MENNEIT.???!!!"

 tiesin. jotenki tuntu et joku ei oo kohdallaan, eikä ollu. näin sen taas... olin jo viime kerran melkein unohtanu. Nyt se vaan tuntu sata kertaa todellisemmalta.  Jos en olis tajunnu, jos kukaan ei olis. ahistaa jo pelkkä ajattelu. se ei sais koskaan mennä niin lähelle... ei sais olla niin lähellä et menettää sen parhaan tyttöpuolisen ystävänsä, ehkä sen ainoan kuka on koskaan 100% :sesti ymmärtäny, tai ainaki yrittäny ymmärtää.. Se tyttö ei edes tiedä kuinka paljon se mulle merkitsee kun se aina jaksaa kuunnella mun tyhjänpäiväiset poraukset ja kaiken muun... En osaa ees sanoa sitä sille.. mut ehkä se tajuaa.. toivottavasti..

seuraava.. en anna sen unohtaa minuu vaikka se kuinka olis kusipää... silti varmaan poraan sitä kuinka sen mielestä ystävyys on sellasta et toista oikeesti kiinnostaa mut toista ei. äh turhaa porata sen perään.. monia asioita vaan tajuaa sen jälkeen kun ne on menetetty...

Haluun olla nyt onnellinen... siispä keskityn nykyisyyteen.. vaan miten se onnistuu multa.... helpommin sanottu kuin tehny..

Teemu, kaikesta huolimatta...Satu, edelleen on ja pysyy....Jani, sen takii et se on ihanin<3... ja sitte kai Mika... en tiedä miks, tai oikeesti tiedän. äh... Merin  kanssa on oikeesti helppo jutella. ja hyvä niin. Olis oikeesti Anna mut se on kaukana, mut toimiihan "kirjeenvaihto ystävyydet" ... tärkeintä<3 Minne muut meni.? Anni olis mut en ees tunne sitä enää. miä oon muuttunu ja se on.. muiden kanssa kavereita...  möh. mut mitä väliä ettei kaikkia ole...."kyl mä täällä pärjään vielä..." tuun pärjää.. en oo koskaan ollu luovuttaja... mä oon ja pysyn voittajana, lajia en oo tosin viel valinnu...

Öitä- näe unis ötököitä...